WP-TLogPeanut Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Andre som er våkne? Brorsan og dama gikk nettopp og la seg,men det er litt potetgull og dip igjen,så jeg kan ikke legge meg enda
Pærefrø Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 sitter våken jeg å, men jeg drikker bare solo.... har for mye å tenke på til at jeg får sove nå.... Er bare å kose seg så lenge man har mulighet
WP-TLogPeanut Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Noe spes du tenker på da? Ja,på fredag el søndag kommer lilletuppa mi hjem,så da er det tilbake til hverdagen,ikke mere vin på en tirsdagskveld/natt nei
Julie Angelica:) Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg får ikke sove. Jeg vant 49 615 kr på ekstra'n i går kveld, så jeg er litt glad kan du si:) Det er masse penger for en fattig student. Helt utrolig dette! Kos deg videre:) Jeg hadde Julie Angelica 04.07.06. som nick tidligere. Har byttet nå.
Pærefrø Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 tenker på så mye rart egentlig.... må bare få sortert tankene her, så får jeg heller komme tilbake til det... kos deg videre i natten...
WP-TLogPeanut Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Randi Cecilie, husker deg ja Selv uten påminnelse om gamle nicket GRATTIS med å vinne på extra,er mye penger det ja Koos deg da
WP-TLogPeanut Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 Håper du får rydda opp litt i topplokket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå