Gå til innhold

Litt om årets barnehagestart, for vår del....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele begynnte vel egentlig rett før helga, ungene hadde vært hos sin far i en uke. fikk dem hjem på søndag. Junior hadde fått en del prikker i ansiktet, bf hadde han til legen, men legen sier at det er noen stikk av ett eller annet slag. Så får jeg de hjem på søndag, og jeg utbryter, nei, har du fått vannkopper du da lille venn, nei, sier bf, det er stikk, for det sa legen. jaja, sier jeg, det får vi nå se på. Så var det tidlig opp mandag morra, for her skulle de i barnehagen, og hva skjer, jo vi kommer til barnehagen, og der blir vi stoppa gitt, to fra personalet ser på junior og sier, duuuu, han har vannkopper...ja, sa jeg var det jeg trodde, og så forklarte jeg ståa... så de tar sine forholdsregler, noe jeg skjønner veldig godt, så det er bare snuppa som kunne være der. så var vi da hos legen i dag, han skulle for en annen ting å, så det passa jo greit. Joda, bekrefta vannkopper, og jeg som hadde krangla med bf hele mandag pga det....han kan ikke høre på meg nemlig, og da jeg henta snuppa i barnehagen og kommer hjem til mamma som passa junior for meg mens jeg var på jobb, så drar jeg opp genseren, og hva ser jeg.....ho har å fått noen prikker... og så plutselig tikker det inn ei mld...hvordan gikk det hos legen? (hilsen bf) han har vannkopper svarer jeg..... og da var han spak etterpå...var bare sånn ja, det er jo bra at de blir ferdige med det osv... så nå sitter mor her midt på natta, trøtt som en dupp, men får ikke sove, snuppa ville være hos mommo, junior er mammadalt, så han ville være med meg... jeg kan ikke på jobb i morra, og så er det samværsdag for bf... sånn det var årets barnehagestart for vår del....+litt syting,,,,og litt langt, men jeg kjeder meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh :( så kjipt da.. hadde han virkelig vært hos lege med gutten i hele tatt?? Lege må vel se forskjell på stikk og vannkopper når barnehagepersonell ser det? :S

God bedring til begge småtrolla dine..

Skrevet

hehe, de hadde vært hos legen på en gudsforlatt plass, så om det bar en sånn medisinmann fra bushen eller om det var en allmennpraktiserende lege vet jeg ikke, men holder en knapp på den første:P jeg så det med en gang at det var det... men men, pappa og mor(mora hans) har vel bestandig rett....hehe

Skrevet

Nesten så jeg lurer på om han har skrytt på seg det legebesøket.....selv gammeldoktoren i bygda der mamma vokste opp klarte å sette rett diagnose på vannkopper....kansje "dr. farmor" som kansje har satt "diagnosa" ;-))))) kniiiiis

Skrevet

He he, jeg tror også han har juksa på seg et legebesøk.....God bedring da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...