alleminesmå Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 De er blitt store tenåringer, men vemoig å se dem reise. De er på tur med ungdomsklubben. Kommer tilbake om 6 dager. Det blir sikkert godt å få datamaskinen i fred, men stusselig likevel. Trenger flere stemmer https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
2 små orkaner Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Da har jeg stemt. Det var et gøy bilde, men ser ikke ut til at minste synes det var så gøy:-) Du får prøve å nyte dagene uten de stor jenter. De kommer sikkert til å kose seg masse. Du får kose deg ekstra med den/de som du har hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå