Den lille prinsesse Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Ja, nå er jeg og mannen riktig forbanna!!! Alle i huset har fått lus!!!!!! Noe så jævlig irriterende!!!!! Fikk bort ett par på lille på 8 mnd, hun har ikke all verden med hår, men der hun har hadde de satt seg. Mens jeg holdt på å gre mannen våknet eldste og da fikk hun en omgang med lusmiddel og kam. Ferdig med henne nå, så nå prøver mannen å få hun til å sove med lusmiddelet. Fant ut at mannen skal ta håret med maskin, noe han aldeles ikke kler. Men det vokser ut igjen og sparer oss for mye tid, heldigvis rakk han ikke å bestille time til frisøren denne uken. Nå venter jeg på at mannen skal få eldste til å sovne igjen slik at han kan massere inn lusmiddelet på meg og gre fort igjennom. Min mamma kommer imorgen for å gre meg ordentlig. Har jo ganske langt og tykkt hår så blir litt av en jobb. Faen så irritert jeg på den som smittet oss!!!!!! Og midt oppi det hele, så hadde eldste første dag i ny barnehage idag, nå må vi ringe imorgen og utsette tilvenningen med1-2 dager og fortelle at hun har lus. Så nå må hele barnehagen sjekkes.... FAEN!!!!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Oooh, den er kjip!!! ( *banner med deg* Dere får være flinke med å gre!! Og legge laken i fryseren og lign, så disse lusa døøøør!! *banner enda mere* ;o) Håper det går over fort!
Den lille prinsesse Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Ja, og nå er kl 4 og jeg er ferdig med å gre megselv!! FAEN!! Vi fant ut av dette ganske sent, mannen dro på apoteket som er på legevakten klokken 23...derfor det har blitt så sent. Men hadde ikke taklet å sove uten lusemiddelet nå som jeg vet de er der. Tror vi fikk gredd ut de fleste nå...får se hva sjekken imorgen tidlig sier...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Krysser fingrene for dere!! ) Heldigvis aldri hatt lus selv, og ikke vil jeg engang tenke tanken på at vi skal ha det i hus!!! *fysj*
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Sånt skjer desverre.....og det er skjedent noens feil. Er vanligvis barn som smitter hverandre under lek som er den vanligste årsaken. Å bli sint hjelper ikke....fortvilt og frustrert er det lov å bli da ;-) Vi var utsatt for skabb smitte i vår, vi viste ikke om noen av oss var smitta, men faren var såpass stor at vi alle måtte ha behandling ( ved mistanke om den type smitte så skal alle har kur forebyggende), huset måtte vaskes ned, og alt vi hadde brukt av tekstiler pakkes ned og vekk i flere døgn eller vaskes på 60grader...for et styr det var.....så jeg veit hvor frustrerende det kan være med den slags....
Gidder ikke! Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Misunner dere ikke! Wææ. Nå begynte jeg å klø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå