lille lam Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Ja men her er ikke kl mer enn 21.32. Bor i rio de Janeiro. Har termin 15 august,når har du?
venter nr 2! Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 oj, du er såpass langt unna ja, hehe, da er kl bare barnet hos deg da jo! har termin i dag, og ser ut som lille frøkna har tenkt å være presis. er mellom 5-10min mellom hver ri nå, går greit så langt. Vannet gikk på sykehuset tidligere i kveld, så nå er det bare å vente på mer vondt, huff!' er det første barnet ditt?
lille lam Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Oj, så spennende da. Du er heldig, ikke med smertene altså men at du er igang. Nei venter jente nr 2. Har ei fra før som blir 3 i september. Du må ha masse lykke til!!! Håper ikke det er så lenge til det er min tur men gikk 10 dager over med nr 1 så regner med å gå over denne gangen også.
venter nr 2! Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Ja, er veldig glad for å være i gang, men smertene kunne jeg klart meg uten..men men er nok verdt det når lille nurket ligger i armene mine, gleder meg til endelig å se henne! så koselig m 2 jenter da, krysser fingrene for at denne gangen så går du ikke over tiden!
lille lam Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Tusen takk! Ja det er absolutt verdt det når du får den lille prinsessa i armene dine. Du har så mye å glede deg til. Er helt fantastisk å få barn. Håper du får en grei fødsel.
venter nr 2! Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 takk, det håper jeg også, så langt er alt bra i alle fall! Er klar nå til å endelig bli mamma!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå