Gå til innhold

da har vannet gått!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet begynte å gå hjemme kl 21.00, så vi dro på sykehuset for sjekk, og da rant resten ut også, ganske mye.

Begynte med rier på sykehuset rett før vi skulle dra hjem, og nå sitter jeg her og registrerer rier.

 

oj oj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi!! så spennende!!!

 

 

du får sende over litt fødestøv :)

 

massemasse lykke til:)

Skrevet

takk for det, ja utrolig spennende nå, skal bli så godt å endelig få møte lille jenta vår!!!

 

sender deg masse fødestøv!

Skrevet

takk:) nårtid er termin? er det ditt første barn?

Skrevet

termin er i dag faktisk, har hatt mens smerter i 4 dager hver natt nå og slimproppen gikk for 2 dager siden, så jeg har hatt følelsen av at noe var på gang.

er førstmann, så er innmari spent.

så langt så er riene til å leve med, kommer med 15min mellom hver nå.

tenkte jeg skulle prøve å sove litt ( hvis jeg greier, er så våken nå)!

 

når har du termin?

Skrevet

termin den 12:) moden og utflatet mormunn med 1 cm åpning:) slimproppen holder på å gå:) å nå har jeg ikke sovet på 3 netter, bare noen timer i slengen:(

 

gå å prøv og sove, du trenger kreftene til sener:))

Skrevet

Da nærmer det seg sikkert for deg også da, spennende!

skal prøve å sove litt jeg, natta og takk for hyggelige svar-

og masse lykke til, klem!

Skrevet

Oi, masse lykke til, saa spennende!

Skrevet

Åh jeg vil også ha noe action, termin i dag. Verken slimpropp eller tegn til vannavgang her men mye mensenvondt så det må jo bety noe. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...