Kjempeglad mamma Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Venninna mi var nydig i bryllup, og brudgommen het Odd-Willy. På engelsk blir jo dette helt feil..... (rar tissefant). Noen andre navn i samme gata, så kan vi le litt i sommernatten....
PyttPytt Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Har blitt meg fortalt at der finnes en Kai-Jack et sted.. (kajakk hehe) Stakkars fyr sier nå jeg..
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Hans-Hugo er jo en klassiker...men gjør seg best på norsk da;-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Huff, Hans Hugo, sier du det fort noen ganger er det ikke et særlig delikat navn (fetteren til min mor heter dette og de er nordlendinger, alle holdt på å le seg ihjel hver gang hans mor ropte på ham) Analius *grøss* Kaj-jakk
kua kalva,drektig igjen Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 mamma vet om en som heter Arne-Bjarne.....syns den er litt morro.p
hamsterpia Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Så ei på tv i går som het Leah Live. To fine navn, men brukt sammen minner det meg mer om Åge Alexandersens sang "Leva livet".
Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Vel.... finnes vel noen navn som jeg ikke ville brukt siden de kunne blitt en direkte belastning for ungene, og kansje t.o.m gjort det vanskeligere for dem å faktisk få en jobb...for arbeidsgivere ser faktisk på navnet i visse tilfeller også...det er en del av første inntrykket.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Arne-Bjarne har jeg hørt om og. Men Ane-Rikke og Kai-Jack? tenk å hete det når du skal si navnet ditt i fylla da. Hva heter du.... Anerikke.......
Banshee Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Pernille-Vivi Mette-Kari Kåre-Johnny Bjarte-Johnny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå