Gå til innhold

Navnet skjemmer ingen.....??!!? Eller??? ;D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi var nydig i bryllup, og brudgommen het Odd-Willy. På engelsk blir jo dette helt feil..... (rar tissefant). Noen andre navn i samme gata, så kan vi le litt i sommernatten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt meg fortalt at der finnes en Kai-Jack et sted.. (kajakk hehe) Stakkars fyr sier nå jeg.. :)

Skrevet

Hans-Hugo er jo en klassiker...men gjør seg best på norsk da;-)

Skrevet

Huff, Hans Hugo, sier du det fort noen ganger er det ikke et særlig delikat navn (fetteren til min mor heter dette og de er nordlendinger, alle holdt på å le seg ihjel hver gang hans mor ropte på ham)

 

Analius *grøss*

 

Kaj-jakk

 

 

Skrevet

mamma vet om en som heter Arne-Bjarne.....syns den er litt morro.p

Skrevet

Så ei på tv i går som het Leah Live. To fine navn, men brukt sammen minner det meg mer om Åge Alexandersens sang "Leva livet".

Skrevet

Vel.... finnes vel noen navn som jeg ikke ville brukt siden de kunne blitt en direkte belastning for ungene, og kansje t.o.m gjort det vanskeligere for dem å faktisk få en jobb...for arbeidsgivere ser faktisk på navnet i visse tilfeller også...det er en del av første inntrykket.

 

Skrevet

Arne-Bjarne har jeg hørt om og.

 

Men Ane-Rikke og Kai-Jack? tenk å hete det når du skal si navnet ditt i fylla da. Hva heter du.... Anerikke.......

 

 

Skrevet

Pernille-Vivi

 

Mette-Kari

 

Kåre-Johnny

 

Bjarte-Johnny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...