Gå til innhold

Planer for helgen dere da?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

som noen av dere kanskje vet så skal jeg i bryllup

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke.

Gubben skal på hytta til foreldrene mine og dra ut dassen. De skal få innlagt vann og skikkelig dass så da må "utedassen" ut!

Det skal jeg ihvertfall ikke bli med på!!!!!

Skrevet

Vi skal i bryllup. Ellers så trenger leiligheten en vask. Det er helt j.... her nå. Jeg gruer meg til å begynne...det er såååå kjedelig, men så godt etterpå. Noen jeg kjenner har fått seg hushjelp!?! Hun kommer og vasker hver 14 dag. Kjenner at akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde noen som kom å vasket her;-)

Skrevet

Ja, det er "dager" her i bygda, så vi skal spille tors-lør. Så er det dåp til de to nydelige tantebarna mine på søndag. Nesten så det blir ferie når jeg begynner på jobb på mandag ;-)

Skrevet

Jepp, her er det fotballturnering i helgen, så jeg blir vel stående på sidelinjen å heie. Ellers er det mulig vi skal en kveldstur til noen venner av oss på fredagen. :o)

Skrevet

Hvorfor ikke??

Hores da goy ut det :-/

Skrevet

Den var ellers til NoDoubt

Skrevet

Vi har ingen planer vi. Mannen min jobber, saa det blir det samme gammle. Bassenget eller stranda.

Skrevet

Helga her er kjempeplanlagt til minste detalj så hvis jeg bare blir frisk i en fei så skal vi dette:

Idag reiser storesøster, lillebror og jeg ned til min pappa og sover der.

Imorgen skal vi handle litt og hente sambo etter jobb så reiser vi inn til hytta til mamma og mannen. Sover der til fredag, drar og kjøper ny bil, drar ned til svigers hus (de er på ferie) og sover der til lørdag. På lørdag skal vi i bryllup (jeg må være sjåfør for jeg går på antibiotika =(=( surt!!)

på søndag slapper vi av, på mandag reiser jeg inn og henter barna, sover til tirsdag og reiser enten hjem til svigers og sover til onsdag eller hvis jeg orker reiser jeg heeelt hjem.

Blir kjempegøy hvis jeg blir frisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...