Gå til innhold

Prevansjon,graviditet og abort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med dere damer som ikke forstår at det faktiskt går an å bli gravid uplanlagt og med prevansjon????

Når noen prøver å lette sitt hjerte,og søker råd for det de er blitt gravid. Og av forskjellige grunner,tenker på abort ...Så får de til svar at "er du helt dum,har ikke du hørt om prevansjon" Eller " vil du ikke ha flere barn så er det noe som heter prevansjon. Vi lever da i 2008. Å en som har mange barn burde da tenke litt lenger."

Beklager ,men jeg synes at dere damer som som kommer med slike uttalelser,burde enten la være å svare eller komme seg UT av BIM.Og siden vi lever i 2008,burde jo dere vite at PREVANSJONEN IKKE ALLTID VIRKER SOM DEN SKAL...

Fy søren,glad jeg IKKE søkte råd her inne når jeg syntes ting var vanskelig.Da hadde jeg nok blitt forferdelig skuffet...

Så dere LIKSOM ALLVITENDE DAMER......Tenk dere om før dere svarer....

Takk

Så det er grunnen til at du ikke vil ha dette barnet du syns du har nok barn fra før av?

Ut i fra overskrift får jeg det ut som at du ikke vil ha det pga downssyndrom. Står ikke noe om at du ikke vil ha det fordi du har mange barn fra før av.

for å si det, men må bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada det havnet visst med et innlegg,som ikke jeg har skrevet!!!!!!!!!!1

sorry

Skrevet

Hæ? Hva skjer? Hehe, svarte du et innlegg og så ble det lagt som et eget innlegg her?

Skrevet

Hehe,gid jeg kunne skyldt på det,men sånn var det desverre ikke;-( Skulle svare på et innlegg,og glemte å slette resten etter jeg var ferdig å skrive....Litt treg her;-)

Skrevet

Hahahaha, ja, engasjementet ditt er det i alle fall ikke noe i veien med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...