;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Har vært i uke 14, og UL i uke 18.. Hva skjer videre nå? husker jo ingenting fra forrige gang:S
Maya_1 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Min lege sa jeg skulle bestile med time hos jordmor til uke 24. Snart på tide med andre ord
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Da jeg var på første kontroll i uke 10 fikk jeg beskjed om at ul ville bli i uke 18, og at jeg skulle ringe jordmor i uke 22. Har snakka med flere venninner om dette for jeg synes det var så lenge til, men de fleste hade fått samme beskjed på sine kontrolltimer.
Nagilimia Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Vanlig med kontroll hver 4. uke hvis ikke noe spesielt oppstår Da kan man velge hvem man vil ta hos lege/jordmor. Jeg går hver 4. uke til min jordmor.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 jeg er 2 gangs, og fikk beskjed om at jeg skulle til jordmor i uke 24. Med 1 så var jeg oftere..
minimee->Trym Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Der jeg bor er det 4-5 uker mellom hver kontroll og annen hver gang hos fastlegen og jordmor. Så det blir da ca hver 10. uke hos jordmora da...?
EinFrosk Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Har kun fått en time i uke 26, er førstegangs og synes det er veldig leit. Vet heller ikke om jeg får timer etter dette. Er nå 13+1.
flypapir Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Jeg skal til jordmor i uke 20. Da har jeg allerede vært der en gang i uke 12, samt til to kontroller hos lege og UL... Så jeg går til kontroll en gang i mnd ca. Vet ikke om det er noen spesiell grunn. Jeg synes hvertfall det er greit med såpass tett oppfølging!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 6. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2008 Åå, ok! takk for alle svar;) Skulle bli ekstra oppfulgt i dette svangerskapet, så ble litt usikker på når det var vanlig å få ny time;) Men da er det vel best at jeg ringer i morgen å ordner det, siden jeg skal på ferie snart også Takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå