Gå til innhold

Var en tur innom dib...


h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fordi jeg har hørt dere pratet så mye om det.....og FY.F... så mange frekke kommentarer det er der inne, fikk helt sjokk.... har ikke geid å være der inne jeg nei....

Glad jeg er her jeg.... hehe:)

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Ja, bare skitsnakk nesten.. Klarer ikke være der jeg.. blir i dårlig humør av å være der..

 

 

 

KOSER MEG PÅ BAM JEG=))))))))

 

 

 

 

 

Skrevet

var innom 1 minutt jeg, og leste 2 debatter... da var jeg alt lei, og irritert på hvordan folk svarer hverandre...uff...

 

koser meg her jeg også:))

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Bra =))))

Skrevet

De som er paa dib velger jo aa vere der, saa da faar de kose seg med de komentarene de slenger til hverandre. Nei, jeg er ogsaa gla for at jeg er en bammer

Skrevet

Det er en grunn til at jeg synes vi kan dempe ned oppfordringen om å ta en tur innom oss for en periode. Vi vet godt hva slags innlegg vi ikke ønsker her inne og vi risikerer å få slike innlegg hvis vi oppfordrer for mye.

Skrevet

Jeg tør ikke poste innlegg der, man vet aldri hva slags svar man får der, skjønner ikke at noen folk kan tillate seg å være så frekke! Hvis jeg poster innlegg der er jeg nesten nervøs for å lese svarene, alltid noen med noe frekt å si! så det er ikke koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...