Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Bilder tatt av min mann som er fotograf. 05.08.08
nr2-imagen:) Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Såååå fin mage du har!! Så heldi du er som har en fotograf til mann da!!! Tror vi hadde termin ganske likt viss jeg husker rett.. Jeg har 28.sept og er fra skodje Tror vi har ganske lik str på magen også Jeg la ut bilde fra uke 30 da.. Hvordan er formen din da? Jeg har kjempe mye kynnere og bebisen er veldig aktiv!! Gleder meg til hun kommer ut
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Har sett bildene dine.. De var bare kjempefine!!! Så heldig du er som har en mann som er fotograf.. en flink fotograf
Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Ann! Vi har termin veldig nært hverandre ja..Jeg har 26.September Jeg bor på Valderøya. Føler meg veldig heldig for at jeg har en sånn flott mann som tar bilder av meg. Veldig stolt..
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Så flotte bilder du har av din flotte mage!!!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Takk Kanutten80 Du har en nydelig mage du også..Det er så kjekt å se andre som legger ut bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå