Gå til innhold

Magebilder uke 33 (for dem som vil se)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såååå fin mage du har!! Så heldi du er som har en fotograf til mann da!!! Tror vi hadde termin ganske likt viss jeg husker rett.. Jeg har 28.sept og er fra skodje :)

Tror vi har ganske lik str på magen også :) Jeg la ut bilde fra uke 30 da..

 

Hvordan er formen din da? Jeg har kjempe mye kynnere og bebisen er veldig aktiv!! Gleder meg til hun kommer ut

Skrevet

Har sett bildene dine.. De var bare kjempefine!!! Så heldig du er som har en mann som er fotograf.. en flink fotograf :)

Skrevet

Ann!

 

Vi har termin veldig nært hverandre ja..Jeg har 26.September

Jeg bor på Valderøya.

 

Føler meg veldig heldig for at jeg har en sånn flott mann som tar bilder av meg. Veldig stolt..

Skrevet

Så flotte bilder du har av din flotte mage!!!

Skrevet

Takk Kanutten80

Du har en nydelig mage du også..Det er så kjekt å se andre som legger ut bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...