Gå til innhold

Noen som kan tyde drømmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller som har en teori om hva denne drømmen betyr?

Drømte i natt at jeg var naken, var mennesker jeg kjenner rundt meg som har klær på seg, men jeg er klin naken:(

Sitter å tenker at det er litt kjipt, og er litt flau, men likevel velger jeg å være naken:(

Har drømt det mange ganger før og er skikkelig flau når jeg våkner!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være naken i en drøm kan bety mange ting. Du kan føle deg sårbar eller gjennomskuet. Nakenhet kan også symbolisere sannhet. Du kan være ekshibisjonist, eller det kan være at du er for opptatt av seksuelle prestasjoner. Nakenhet kan også være et ønske om å skifte klesstil. I dette tilfellet må du prøve å huske hvordan du følte det da du stod der naken, og analysere drømmen i forhold til dette og andre symboler. For noen vil nakenhet også symbolisere hell. Så du noen andre enn deg selv som var nakne kan dette bety forandring eller en skandale, såfremt du ikke hadde en våt drøm. Hvis noen fra det motsatte kjønn kler av seg må du ikke stole på en person du nettopp har møtt. Er det som har samme kjønn som deg selv som kler av seg vil du få svaret på et mysterium. Hvis du kler av deg bør du avslutte et forhold.

Skrevet

Du kan jo se om du blir noe klokere her:

www.droemmetydning.com

Skrevet

Svaret mitt er tatt derfra :P

Skrevet

Ble ikke så mye klokere:(

Kjente meg ikke så mye igjen der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...