kosestund Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Kommer vel an på hva det er, tenker jeg. Brødskive? Grøt? Bruk av bestikk?
pocoyo Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 tja,hva skal jeg si.. det varierer fra barn til barn eldstemann som snart er 5 spiser bare litt brødskiver selv. middagsmat må mates. han "liker ikke mat" søsteren på 20 mnd spiser selv
Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Oi...det husker jeg da ikke!.. Men...kan tenke meg at eldste begynte å spise brødskiver selv da hun var ca 10 mnd. Spise med bestikk begynte hun ikke med før hun var halvannet tror jeg. Er ikke så dreven nå heller faktisk..nå er hun 2 år og 4 mnd.
Koala *g07* Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Husker så dårlig nå på kvelden hehe, men tipper han var rundt 10-11 mnd når han spiste brødbiter selv, grøt spiser han ikke,men begynte å spise med skje og gaffel når han var 15-16 mnd.
Heaven har født::) Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Minsta her har begynt å spise selv nå og det går kjempegreit. Utrolig lite som havner utenfor munnen. Spiser brødmat,middag og grøt selv. Må hjelpe litt til for å få maten på skjea,men ellers ordner hun opp selv,og ser ut til at hun syntes det er gøy å spise selv. Blir ett år i slutten av mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå