Småbarnsmor med frysespire Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hvordan gjør dere dette? Min er 13 mnd. Pusser tenner hver kveld. Går alltid greit å pusse nede, mens det blir av og til en liten kamp å pusse dem oppe. Men hva mer? Skal dem ha fluor? Og når skal dem til tannlegen første gang? Bør man pusse morgen og kveld? Han har bare fått 4 oppe og 4 nede foreløpig (melketenner).
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 De skal til tannlegen det året de fyller tre. Ville vært streng og heller bruke litt "mild tvang" for å pusse tennene oppe. Personlig er jeg ikke veldig begeistret for fluor, og mener det holder lenge med en god tannhygiene, noe som innebærer vanlig tannpuss to ganger om dagen.. (Vet at mange sverger til fluortabletter og det er sikkert ok det...) ;o)
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 hehe... Jeg er streng... Alle, tenner skal pusses om han vil eller ei;) Går jo fint da, men han liker ikke at vi pusser tenna oppe.
Pysa Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 har du prøvd med el. tannbørste? vis ham på hånda at den bare kiler. gjorde stooor forskjell her, med begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå