Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/516538/offset/4 Jeg er litt rødlig nærmere den mørke i utgangspunktet.. Mange ganger lyst til og ta en haug av striper men aldri turt.. Hmm.. Ikke så lyst kanskje.., men noe ala.. Jeg har heller ikke krøller.., men lyst til og ta noe ala det.. men litt lettere.. Med mere naturlig fall... Så stem i vei.. Mørk eller blond?? Sletter bildene igjen utover kvelden... hehehe.. =)
My little girl_ Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Ble litt usikker faktisk;) Men syns kanskje du så eldre ut med mørkt? eller jeg veit faktisk ikke, haha...mye til hjelp;P
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Synes jeg så eldre ut med mørkt selv.. hehehe.. Men ser jo ikke så bra på det bildet.. Og parykken var litt stor for hodet mitt.. hahah..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2008 Deiligst faktisk.. heheheh...
Monajenten Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Mørk! Men jeg ville farget det enda mørkere enn på bildet.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2008 Ååå nei.. Heheh.. Var redd det kom til og komme en sånn kommentar.. Nå kommer jeg til og bli overnervøs her inne og.. Hvor kjenner du meg fra???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå