Gå til innhold

er det noen vits i å gå til fast legen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvd over et år nå uten hell(1,5) for å være næyaktig.Har et barn fra før og da gikk det kjapt.

Men har veldig uregelmessig syklus n¨å.Tenkte å gå til lege snart.Men er det liek greit å gå privat,først som sist??

Hva gjør fastlegen,ifh.til en privat første timen???

og hva koster det event hos privat/fastlege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poster en link til deg jeg:)

http://www.fertilitetsklinikken.no/slik-hjelper-vi-dere/utredning-barnloshet.html

Har selv meldt meg på her, for jeg orker ikke på å vente noe lengre med å få svar.. Vil heller vite nå at det er noe feil nå, enn om ett halvt år hos fastlegen. Aberet er at det er i Trondheim. Først fyller du ut en søknad, så får du papirer du skal fylle ut og sende tilbake.. Litt om deg, hvor gammel, gravid før, sykdommer etc... Så skal du ta blodprøver på visse dager gjennom en hel syklus.. dette får du gjøre på ditt hjemsted.. Når de har fått resultatene av disse, innkalles du. De kan ta alle timene du trenger i løpet av ei uke, så er du ferdig utredet. Jeg er på stadiet hvor jeg venter på henvisningen på blodprøvene jeg skal ta.. spennende.

Lykke til uansett hva du velger!:)

Skrevet

Jeg gikk via fastlegen.

Først ble det tatt blodprøve av meg og så fikk jeg rekvisisjon til spermprøve for sambo. (Det at han halte ut tida før han leverte kan ikke fastlegen noe for...)

Når svaret kom ble vi innkallt til fastlegen som etter samtale henviste oss til fertilitetsklinikken v/St.Olavs i Tr.heim.

Pga sommeren tok det litt ekstra tid, men nå har vi vært på utredning der. I forkant leverte jeg blodprøve ved eget legekontor og han måtte til St. Olavs for å levere spermprøve (ferietid, så det kunne ikke gjøres samme dag som undersøkelsen)

Resultatet av timen er at vi ble søkt til icsi, og nå venter vi på svar på søknaden, tidspkt osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...