♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Hehe, såg det nå.. Nettet er driittregt her nå,men skal prøve å svare så fort jeg kan:-)
Bare™ Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg sjekker egentlig sjelden den PM greia, så jeg hadde ikke sett det før imorgen ellers, om du ikke etterlyste meg her Litt å forberede før morgendagen.. Må ha meg en dusj- svett i fingrene etter all bimmingen!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2008 Du har post igjen:-))
Gjest Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Dumle og Japp... finnes det flere SJOKOLADER her??? Blir jo så godtesjuk!!!
Bare™ Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Hva tror du vi snakker om? Jo, Fox, Nox, Hasla og Rigel... (som i Faksen, og Bork Rigel) hahaha hestejenter serru! Har hest og syns det er litt gøy å snakke med andre som både kombinerer flere barn og hesteinteressen! Nå skal jeg prøve å dra med Dumle på Solvalla neste år, men jeg med EL neste helg, får termin 13 mai med klafff. Og Solvalla med 40 000 mennesker og nyfødt baby?? NOT...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå