juniorsen Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Har du gitt ut cd? Synes sangene dine er så fine og har lyst til spille dem på jobben :-)
Monajenten Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Tusen takk:-O Jeg har ikke gitt ut cd som er tilsalgs, bare spilt inn noen sanger (de som ligger på Urørt) men jeg vet om flere som har brent dem ut på cd (og det er koselig:-D) Du kan få lov du også;-) Jeg har tenkt å spille inn cd, men det koster, så jeg må spare litt mer. Jeg har mange sanger klare, som er mye bedre enn de som ligger på nettet:-) Og jeg har jo utviklet stemmen en god del siden cd'en ble innspilt også, så jeg er positiv:-)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Hvorfor melder du deg ikke på Norske Talenter Monajenten? Det burde jo vært en sjanse og ta! Da vil du jo i så fall få muligheten og spille inn album slik Erlend har gjort!
Monajenten Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Huff nei, det tør jeg ikke:-O Kanskje jeg kunne ha meldt meg på Idol hvis det kom flere ganger:-P Men ikke Norske Talenter;-)
juniorsen Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Å, kan jeg? Tusen takk :-) :-) Og ja, du er norske talenter-materiale!!! Absolutt!!
Monajenten Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Bare hyggelig, og tusen takk til deg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå