--arkin-- Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Når vi er inne på vinterklær får du inn de vinter skoene som du hadde forrige vinter sesong;o) det var både rosa og grå, mener du hadde kjøpt de til ho minste din. Skjønner du hvem jeg mener??
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Leader har spist middag:) Jeg jeg vet hvem du mener og vi får de inn i år også Samt noen utrolig coole moonboots. I tillegg får vi sko fra Bisgaard/cocomma:)
--arkin-- Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 åå så bra, da skal jeg komme en tur og handle;o) jeg var i moss for litt siden og trodde jo selvfølgelig at dere hadde åpnet på mosseporten. Jeg gikk rundt og rundt for å finne butikken og spurte masse folk etter butikken og ingen skjønte hva jeg mente. Men fikk ett svar på bloggen at dere ikke åpnet før 28 august;O( Typisk meg å ikke sjekke sånne ting
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 hehehe ja sånt er typisk:) Men du kommer til å elske butikken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå