Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Synes ingenting er mer kjekt enn og sortere klærne hennes, brettte de nye klær pent sammen hvis jeg har vært på shopping, legge de største klærne nederst i kommoden, og sommerklær øverst hehe:) Er en skikkelig system freak da..før var jeg slik med mine egne klær nå er det mest snuppa sine klær det går i:) Gleder meg til sortering av babytøy jeg nå! juhu!!!
Skogro Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg også, alt ligger pent og strøket i skuffene, i mine skap er det komplett kaos:)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 jepp var inne og godkjente deg nå nettopp hehe:) lettere å snakke der ja.. er nok innpå i morgen kveld en tur:) når er barna dine i seng da? er det travelt å legge 2 barn?? gruer meg litt..hehe
balsam Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 har ikke noe særlig faste tider nå i sommer...men før ferien la jeg først ida i 7 tia og bendik i 8 tia ca, alt etter når han skulle ha flaske... jeg synes kvelden er litt slitsom, for han er noe urolig før leggetid....=( men det går fint!!=) ikke nooooe å gru seg til!! er du ikke på msn nå?
du og jeg og vi to Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Ja, det er så koselig! Var min yndlingshobby da jeg gikk og ventet. Pakket opp og ned, så over hva jeg hadde og hva som manglet, tok en liten shoppingrunde til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå