Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hadde stikkende ubehag i høyre side i går kveld og det var ømt bare jeg beveget meg... Sambo og jeg hadde sex i går kveld og to dager før, så denne gangen tror jeg vi traff eggløsningen veldig bra!! Ubehaget er borte i dag, så det må ha vært eggløsning jeg kjente i går kveld =) Sambo var så søt idag tidlig da han sa at han tror jeg blir gravid denne gangen! Han sa at han bare føler det! Begrunnet det med at sexen var så bra, vi har ferie og fordi det skjedde på gutterommet hans hos foreldrene... Hehe! Hadde jo vært veldig moro om det ble klaff nå da..
*Babyønske* Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hihi så spennende ) Jeg skal krysse fingrene for dere... Så skjønt sagt av din sambo....MASSE lykke til ) Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Tusen takk for det!! Det varmer veldig når han sier sånn nå, for han har vært så lite engasjert hittil.. Han vil ha barn, men har liksom ikke pratet noe om det eller spurt meg om noe.. Så da var det så søtt i dag når han sa helt ut av det blå at denne gangen føler han at det vil klaffe Lykke til du også
**micke** Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 kjempeherlig!! han føler han har gjort en god 'jobb' da
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Hehe, ja.. Får håpe han får rett da, at det klaffet nå! Så blir han ekstra stolt
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Å, så bra da! Håper dere traff. Jeg var veldig øm i går kveld på høyre side nederst i magen, kan det ha vært el? Var på 4.dagen med el-slim..
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 hei pfeew, jeg er på besøk fra 1.tri.. Vi hadde jo IKM samme dato sist, og jeg ble gravid:-) har tenkt mye på deg faktisk og kikka inn noen ganger for å se om du var her:-) Jeg ønsker deg all lykke til denne gangen, og krysser fingrene for at det klaffer! Så sees vi på 1.tri om ikke lenge;-) **********************masse babystøv*****************************************
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2008 Åå, så koselig Tusen takk for omtanken!! Håper vi ses om 14 dager
Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Som om jeg skulle skrevet det selv, pfeew, dessuten har vi samme syklus...håper på treff for oss begge denne perioden! Det som var litt annerledes denne gangen var at jeg fikk positiv el-test mandag, men ikke tirsdag (fikk positiv begge disse dagene forrige gang, 28 d syklus). Tror egget slapp litt tidligere. Har hatt litt mindre sex i forkant enn det vi gjorde sist, det ble mer en "oppspart" runde dagen før og så samme dag...mener det skulle være god treffsjanse.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2008 Ja, det hadde vært så koselig om vi begge blir gravide nå og kan tusle lykkelige inn på 1.tri Jeg skulle ha eggløsning på tirsdag ifølge syklusen min, men fikk stikking mandag kveld..så jeg tror at egget slapp en dag før her også.. Men, har ikke testet..så vet jo ikke helt sikkert.. Men, ubehaget var borte når jeg våknet tirsdag morgen.. Vi hadde sex lørdag formiddag og mandag kveld (når stikkingen var der), så jeg håper dette ble en fulltreffer! Også har vi hatt sex i dag.. Jeg har siste uka med ferie nå, så det kan jo hende at spira sitter nå, siden jeg ikke har stresset noe nå og kroppen er avslappet.. Lykke lykke til Verdens herligste gutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå