*SmurfeMamma* Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 jeg tok det på slutten av svangerskapet, og fødselen gikk utrolig fort iallefall... 3 timer!! Revnet litt, men ikke mye... kan ikke svare på om det var bringebærbladkapslene, siden dette var første gangen min.... men skal iallfall ta dette neste gang også.. jeg fødte forresten 14 dager før termin også..... de der kapslene kan jo sette i gang fødselen står det.....!!
Piamin Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Trulte og Trollet: Dette var jaggu gode nyheter!
*SmurfeMamma* Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 ja på meg funket det kjempe bra iallefall... viss det var kapslene som gjorde utslaget da.... det kan jeg jo som sagt ikke si med 100% sikkerhet.... siden jeg var 1.gangs fødende... men verdt å prøve iallefall....
Piamin Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Jepp! Tar kapsler og drikker te! Kan ikke skade! Nå vil jeg ha henne ut!
Oi ..! Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg spiste kapsler de siste fire ukene før termin forrige gang. (Kan det stemme at jeg to 6 kapler om dagen, tro? Husker ikke doseringen). Jeg hadde harde, intense rier fra kvart over ett natt til 6. februar i fjor - gutten vår ble født 15.40 på ettermiddagen den 7. Hadde pressrier i bare en halvtime før han var ute, men de 39 timene før jeg kom så langt ... Huff. Så: Virket kapslene på meg? Aner ikke. Jeg vet jo ikke hvordan ståa ville vært dersom jeg *ikke* hadde tatt dem Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå