2 små orkaner Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Nå som vi sitter her i stuen ser vi 2 gutter 12-14 år komme kjørende opp vår nedkjørsel som vi deler med naboen. Har set dem før -er kanskje kammerater av sønnen i huset deres. De ringer på men ingen åpner. Etter et par minutter oppdager vi at de er borte, men at de har satt et fotballmål rett ved terrassen på 2 etage.... Litt senere ser vi at et gardin på kjøkkenet pulselig er dratt for. Mannen min ringt naboen som viser seg å være på ferie. Han sier at altandøren er ulåst fordi den er ødelagt. Da har disse 2 gutter kravlet opp på altanen og inn i huset og vært der i mange lange minutter. Går der virkelig an. Man går da ikke inn i et huset hvor eierne ikke er hjemme selv om man vet døren er åpen. De tok ikke noen med seg men likevel. Hadde lyst til å ringe politiet, men naboen ville få noen til og komme å sjekke huset. Kanskje det er fordi de er venner av sønnen hans. Men, som foreldre ville jeg gjerne ha vist det om en av sønnene mine fant på noen slik. Jeg blir bare målløs..................
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Ja, hjelpes!! Hadde absolutt ikke likt om andre gikk inn i huset når jeg var borte, uten at de på forhånd hadde fått tillatelse til det! Men hadde nok heller ikke reist på ferie uten å reparert døra først... Så litt deres egen feil også.....
2 små orkaner Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Nei, jeg hadde hellere ikke reise på ferie uten å fikse døren. Er åpenbart noen som kjenner til at den er ulåst så de har jo bare flaks at det ikke var noen som ville robbe dem, men likevel så synes jeg der er dritt frekt.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 ja, noe så frekt, ble litt irritert.. tror jeg hadde ringt politiet, så de hadde fått ett støkk....
2 små orkaner Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Var også det jeg tenkte, men vi lot naboen velge hva han ville gjøre. Er tross alt hans eiendom og hans "problem". Nå er de dratt igjen så da får man bare håpe de ikke har ødelagt noe
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 huff ja.. blir målløs..
2 små orkaner Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 Snakket med nabodamen (de er ved å skille seg så hun har flyttet ut) da hun kom forbi sent igår. Det viser seg at der var stjålet penge og det var ikke første gang.
lillebror er " forsinket" Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Da hadde jeg hvertfall ringt politiet hadde jeg vert naaboen. Men de faar vel skylde seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå