kriztie Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Kjenner dere noen tegn til fødsel? Forandringer i kroppen?
Laybik Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg er 39+3 og inbiller meg ofte at det kanskje er fødsel på gang. Som nå f.eks har jeg noe som kjenens ut som menssmerter, og jeg tenker selvfølgelig at det er riene som så vidt har startet, hehe... Men det er nok ikke det denne gangen heller... Sikkert hvertfall en uke til noe skjer...
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg er 38+1 og går hele tiden å prøver å kjenne etter små tegn jeg også..hehe! Er vel det at jeg ønsker at det skal skje noe snart, begynner bli utålmodig. Men det kan jo ennå være lenge igjen for min del! Kjenner stikkinger i underlivet og av og til får jeg vondt/stråler nedover på innsiden av lårene. Tror det er modning. Ellers kjenner jeg ingenting. Tror jeg kjenner det skikkelig når noe er på gang
Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 jeg er 37+5 og kjenner hele tiden etter små tegn...jeg var forrige uke og fikk snudd babyen fra seteleie på sykehuset,etter det har jeg hatt mensverk hver dag,og vondt i korsryggen om nettene...legen min mente mensverket kom av at hodet fester seg.....spennende tider dette,men regner med at når riene begynner er jeg ikke i tvil lenger?med førstemann hadde jeg 6 cm uten å ha noe spesielt med vondt først.bare litt i korsryggen så jeg er nok bare ekstra var denne gangen.....
C@milla *EMIL* Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 sukk, nei ikke mye... har fått litt mensverk til tider, men det er ikke mye egentlig.. ellers en del kynnere, men det er dagsavhengig det også.. sover som en stein for tida.. ) Var veldig glad for jeg hadde lang tid igjen for noen dager siden(37+3 nå) men nå er jeg plutselig litt utålmodig..
kriztie Skrevet 5. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2008 Jeg er 37+2 og førstegangsfødene, så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Kjenner at kroppen har forandret seg mye de siste 3 ukene. Går mye på do med avf, mange kynnere, og mensen smerter i ryggen som stråler ut i sidene. Vil jo så gjerne ha han ut snart, er så spent på hvordan han ser ut:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå