nr2eprins Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hva gjør en naprapat?? Har selv hatt prolaps som har slått ned i høyre fot for snart 1,5 år siden. Ennå er jeg helt uten følelse i leggen. Er forsåvidt ganske vant til å ha det slik nå. Men, det kunne jo vært greit å se om noen kunne vekke den til live igjen liksom ) Plages nå i etterkant med at leggen låser seg i krampe.
Mamma til to tette Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hei! Her er mer info: http://www.naprapat.org/ Jeg ble anbefalt det av en god lege etter at nevrolog, fysioterapeut og fastlege sa at jeg skulle gjøre ingenting. Har aldri vært fan av å gjøre ingenting og hadde jo en nyfødt å ta meg av så var villig til å prøve det meste. Og allerede etter 1 behandling merket jeg endringer. Jeg har også en legg som kjenner som den sover så helt frisk er jeg ikke men merker store forbedringer i formen ellers. Han masserer musklene, men ikke tenk lett god massasje, tenk massasje som gjør så vondt at du nesten kaster opp...men med vondt skal vondt fordrives og hadde det ikke fungert så bra så hadde jeg ikke orket det. Hvor bor du? Bor du i Bergen kan jeg sende deg PM med min naprapat, har anbefalt så mange til ham som har blitt hjulpet med forskjellige problemer så nå har jeg nesten problemer med å få time selv ,-)
nr2eprins Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Bor i nordland. Skal sjekke om det finnes noe slikt i nærområdet. Kunne vært greit å prøve. Har gått en del tur i skog og mark. Og gå i ulent terreng skal jo være så bra, men det har ikke hjulpet så masse på foten da. Fikk det prolapset da jeg gikk gravid med sistemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå