Gå til innhold

Pris på bryllupshår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har en bekjent som skal ta håret og sminken svart.

Hun var en dyktig frisør men har nå sluttet og tatt omskolering..

Altså nesten full inntekt, pluss ekstra jobb ved siden av som selger...

Jeg fikk hakeslepp da hun sa hva hun skulle ha for: preøvetime ( 45 min) klippav tupper og enkelt oppsett/fletter uten vask krøll etc. ( Har nesten alt løst) og enkel sminke.

2500 kr.

Hva synes dere om denne prisen?

Det er svart og ingen utgifter forbundet med dette. Sminken tar jeg med selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI, dette synes jeg kanskje var en litt stiv pris? Jeg har hørt at det ligger ca på denne prisen i brudesalonger som ikke er de dyreste, men likevel bra. Synes det var dyrt spesielt hvis du kjenner henne godt fra før?

http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=403861 her er en tråd fra nybakt mamma, og det virker som de fleste her ikke har betalt stort mer enn det hun vil ha, og her var det såvidt jeg kan se snakk om frisørsalonger. Men det spørs jo kanskje hvilket sted hun jobbet tidligere, og prisen de tok der? Om de tok 5000kr for brudeoppsats der så tenker hun kanskje at det ikke er så ille?

Skrevet

Synes det hørtes dyrt ut... Tror jeg ville tatt en ringerunde til noen salonger og hørt hva de skal ha - så har du et litt bedre utgangspunkt til 'forhandlinger'.

Skrevet

Dette syntes jeg hørtes dyrt ut. Ville sjekket prisen andre steder.

Skrevet

Har en venninne som betalte ca 2500kr for å sette opp håret og bli sminket hos en frisørsalong før bryllupet, så jeg syns det hørtes dyrt å betale så mye svart ja!

Skrevet

det er det eg skal betale for meg på bryllupsdagen og det er kvitt. ja eg syns det var dyrt når ho kal gjere det svart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...