mamma-til-2-jenter Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Vi har gått over til reflex-regntøy og er superfornøyd. Eneste problem er at de tørker så sakte? Har foreløpig ett sett reflex + et par sett vanlig billig regntøy (som ikke holder tett overhodet), men vurderer sterkt å gå til innkjøp av minst ett sett reflex til. Hvordan tørker dere reflex-dressene?
*Joa* Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 med vrangen ut og ute i friluft. Har aldri tenkt på at de tørker sakte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå