temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 utnevnt Klatten og meg til fotballmolboer... Det er en tittel jeg er stolt over!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Me 2!!!! Jeg takker og bukker - er det noe jeg overhodet ikke intr meg for så er det jo nettopp fotball!!!!
Karomamma Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Ha ha, gratulerer!! Nå syklet akkurat Ullevålvakten hjem under verandaen her. Han så forholdsvis blid ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå