2exu-guttjanuar2010 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 går på andre pergo-kur nå.dobbel. noen her som har noen lykkelige pergo-historier å fortelle?
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hei. Jeg er 10 uker i dag etter pergo-kur nr. 2 (dobbel dose her også). Skal til legen i morgen, håper han kan fortelle meg at alt er bra denne gangen... Er også spent på om det er en el to inni her... Lykke til!!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 så utrolig moro! Gratulerer kjempe spennende! fikk du el ved enkelt kur også? jeg må ha dobbel fordi jeg ikke fikk el ved enkel.håper så inderlig at det klaffer nå
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Takk takk. Ja hadde en enkel kur først, men fikk heller ikke el da, men andre kuren var det utslag på testene og vips... Så den sitter nok nå skal du se.
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 å så glad jeg blir når du forteller dette har ikke hatt el på mange mange måneder,og trodde virkelig at jeg fikk el ved enkel kur,siden jeg hadde masse el-symptomer.var den nedturen når legen fortalet at jeg ikke hadde hatt el. men da skal jeg statse alt på denne dobble kuren hvilken syklusdag begynte du og teste etter el? jeg begynner å ta pergotime på dag 5, og starter testingen på dag 13,stemmer det? dette er første gang jeg skal el-teste. har ikke vært noe vits tidligere,siden jeg har så sjeldent el.så dette er helt nytt for meg
Slinky Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Ja .....men på første gang med dobbel dose gikk det ikke bra i uke 7, men så fikk jeg "maset" meg til en resept ganske fort etterpå (var visst ikke vanlig å få en ny pergokur sånn med en gang ..har mistet 3 ganger samt at vi har en gutt på 3)...og da satt den der på bare enkel dose så nå er vi lykkelige tobarns foreldre. Så stå på.....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå