Gå til innhold

noen med noen lykkelige PERGO-historier her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

går på andre pergo-kur nå.dobbel.

noen her som har noen lykkelige pergo-historier å fortelle?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er 10 uker i dag etter pergo-kur nr. 2 (dobbel dose her også).

Skal til legen i morgen, håper han kan fortelle meg at alt er bra denne gangen...

Er også spent på om det er en el to inni her... ;)

Lykke til!!

Skrevet

så utrolig moro! Gratulerer :D kjempe spennende! :D

fikk du el ved enkelt kur også? jeg må ha dobbel fordi jeg ikke fikk el ved enkel.håper så inderlig at det klaffer nå :)

Skrevet

Takk takk. :)

Ja hadde en enkel kur først, men fikk heller ikke el da, men andre kuren var det utslag på testene og vips... :)

Så den sitter nok nå skal du se.

Skrevet

å så glad jeg blir når du forteller dette :D har ikke hatt el på mange mange måneder,og trodde virkelig at jeg fikk el ved enkel kur,siden jeg hadde masse el-symptomer.var den nedturen når legen fortalet at jeg ikke hadde hatt el. men da skal jeg statse alt på denne dobble kuren :) hvilken syklusdag begynte du og teste etter el? jeg begynner å ta pergotime på dag 5, og starter testingen på dag 13,stemmer det? dette er første gang jeg skal el-teste. har ikke vært noe vits tidligere,siden jeg har så sjeldent el.så dette er helt nytt for meg :)

:)

Skrevet

Ja .....men på første gang med dobbel dose gikk det ikke bra i uke 7, men så fikk jeg "maset" meg til en resept ganske fort etterpå (var visst ikke vanlig å få en ny pergokur sånn med en gang ..har mistet 3 ganger samt at vi har en gutt på 3)...og da satt den der på bare enkel dose så nå er vi lykkelige tobarns foreldre.

Så stå på.....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...