Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er kvalm så håper jeg inderlig at jeg skal slippe å kaste opp. Jeg håper virkelig i det aller lengste at kvalmen skal gå over uten at det ender i oppkast, jeg ber til Gud når jeg er kvalm om at jeg skal slippe å kaste opp. Når jeg forteller dette til andre så har mange liten forståelse for meg, de sier at "Er det ikke greit å få det opp da?". Jeg føler meg veldig unormal og annerledes fordi jeg for alt i verden ønsker å slippe å kaste opp. Jeg forrakter meg selv fordi jeg er som jeg er. Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Er det helt unormalt å være som meg at jeg vil ikke kaste opp før jeg er helt nødt, jeg fortrenger og fortrenger desperat kvalmen og håper inderlig at jeg skal unngå å kaste opp så lenge som mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å kaste opp er JÆVLIG!!! så jeg gjør ALT for å ikke kaste opp. ligger heller urørlig på sofaen i 8 timer for ikke å spy, enn å "få det opp og bli ferdig med det"

Skrevet

Det er jo ganske ekkelt å kaste opp, så jeg skjønner deg. Man føler seg fort mye dårligere når det først har kommet noe ut...

Lett å si kanskje, men drit i hva andre sier :P Det som du føler er riktig for deg er riktig for deg :o)

Skrevet

Er du mer bekymret for dette nå som du venter på prøvesvar for din sprøytestukne sønn??

(Søk på nøffemor spy på google.. så skjønner dere at det er mulig å bli lei nøffa og spyet hennes...)

Skrevet

ærlig talt!! Hva får mennesker til å være så ekle mot andre? Du får hoppe over innleggene som nøffemor skriver da vettu, om du ikke orker å lese dem. INGEN tvinger deg til å åpne dem.

Skrevet

Lurer på om jeg skal søke opp alle spyinnleggende dine jeg nøffe å se HVOR MANGE DET ER.... Det er ikke lite...

Se å kom deg til psykiater......

Skrevet

næmmen jøss.... folk her inne oppsøker visst bråk idag..

*tusler stille og rolig ut jeg*

Skrevet

Mokikk, ikke bry deg så hardt med de skarpe innleggene her... de som skriver dem er ikke så fæle som det kan virke :-)

Etter noen år på disse sidene lærer du nøffemor å kjenne, og det er de samme innleggene som går om og om igjen. Det nytter ikke samme hva en sier.

Har stort sett sluttet å svare på innleggene hennes. De "greie" spørsmålene svarer jeg saklig på, men alle disse om spy og oppkast begynner jeg å bli passe lei.

Dersom det er slik at det plager henne så mye og ofte som hun uttrykker her inne er det faktisk på sin plass å anbefale henne profesjonell hjelp, for det er faktisk ikke normalt.

Skrevet

aner ikke hvem hun er jeg, synes bare ho fikk så voldsom reaksjon på et spørsmål jeg like gjerne kunne stilt selv??

Skrevet

Jeg liker å få spydd det opp, men da setter jeg sløyfe i håret først sånn at det er ute av veien og jeg slipper å få spy i det:-)

Skrevet

jeg prøver å holde ut i det lengste, fordi å kaste opp for meg er så voldsomt, at jeg sprenger masse små blodkar i annsiktet... ser ikke ut ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...