dumme mamma Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Lilletulla har begynt i ny barnehage. Går i samme som 2 andre hun gikk på samme avdeling med i fjor, som er 3 og 6 mnd. eldre, men født samme år. Hun er født 1. august og fikk ikke gå i samme aldersbestemt avdeling som dem, men kom på avd. med bare mye mindre barn der hun ikke kjenner noen. Merker at hun ikke trives og søker stadig til den andre avdelingen. Er det riktig inndelling? KAn jeg nevne det for styrer i bhg?
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hos oss går det etter året. Eldstemann byttet til stor avdeling (3-6 år) samtidig som alle de andre født i 2004 selv om han er født i desember og bare var 2,5 år.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Klart du kan nevne det, men er ikke sikkert du kommer så langt, noen ganger hvis det er mange store barn eller mange små barn blir ikke avdelingene helt slik de kanskje burde være, da tar de de som er født sent på året på "liten" avdeling mens de som er født tidlig på året på "stor" avdeling. Men det kan jo hende de har mulighet å gjøre noe med det hvis du forklarer din frustrasjon.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hos oss er det det samme som hos spetakkel det går etter hvilket år de er født akkurat sånn som på skolen.
dumme mamma Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Det er god plass på begge avdelinger fordi det er en ny bhg som er langtfra full
mamman til to gutter Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Det er helt sikkert gjort for at antall barn på de forskjellige avdelingene skal gå opp. Nevn det for styrer og be om at hun blir flyttet over på den andre avdelingen når det blir ledig der.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Da ville jeg sagt i fra. Er ikke sikkert styrer ser at det er nødvendig og viktig.
lille bie Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 jeg ville tatten en prat med styrer.det skader ikke å høre om mulighetene=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå