Gå til innhold

Hei lurer litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slutta på pilla for ca 1 mnd siden. Vi er prøvere. så fikk jeg mensen her om dagen men det var så lite. så jeg tok en test, men den viste ikke gravid. Er det noen som har opplevd det samme? Eggløsning er det fra første dag mens og 14 dager fram? Synes nesten alle sier forskjellig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eggløsning, det er 14 dager FØR siste mens. om du skjønte det. om du har syklus på 28, så er det mens - 14dager EL -14dager mens.

om du har f.eks syklus på 36 dager så har du mens - 22dager - EL - 14 dager mens.

du er nok ikke gravid når du fikk littegranne mensen. men prøv og kjøp EL tester om du ikke er sikker på hvor mange dager din syklus er på (er utrolig hvor mange som ikke har 28 selvom det er "mest vanlig") så tester du hver dag i en periode, så finner du fort din ELdag ;)

Skrevet

Ok takk for svaret. Hvorfor jeg også tok testen er for at jeg hadde så ømme bryst, kvalme og halsbrann. å det er noe jeg nesten aldri har..

Skrevet

du kan jo ta en ny test om noen dager????

for KAAN jo være festeblødning, men for lavt hcg nivå til å gi positiv test?? man veit jo aldri.

men jeg troor at du hadde en kort mens, og siden du ønsker så sterkt og bli gravid, så kan man få innbilte symptomer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...