FuckFace Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Tja, jeg har vel kranglet litt om tonefall i tlf. og......... nei, ellers ingenting...
The most famous Ludder Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg har kranglet litt med min sønn. Jeg tok alle klossene oppi bøtten og han bare hiver de ut igjen. Når jeg bygger med de, bare raser han ned igjen... Skal ikke være lett!
FuckFace Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Nå er det faktisk HAN som skal bygge med de, og ikke du. Ikke rart han blir sur på deg....
Musemor med tre søte små Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Etter overskriftene her ser det ut som om man krangler om aldersforskjeller idag....
FuckFace Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Jeg kan også gjerne ta en diskusjon om katter her inne. Har holdt litt "foredrag" om sterilisering av katter osv. på anonym idag...
FuckFace Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Nei, da kan du jo ta en titt på anonymsiden og gi meg en lyd om du er uenig. Sitter ikke her å "krangler" med meg selv... Steriliser katten din, er alt jeg sier...
TangaPer med rosa underbukser Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Jeg må nok bare konkludere at med at jeg har mindre engasjement for sterilisering av katter enn du har. Derimot har jeg et stort engasjement for å sterilisere han jeg bor sammen med. Nå kan jo til og med homoer få barn.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Jeg vil krangle om et jæ**a mannfolk som ikke kunne kjøre rett i en rundkjøring idag... det var to filer og han brukte begge samtidig - nesten krasj med lille Vida i baksetet... Aaaarg! Ble så sinna at jeg nesten sprakk!!!!!!! blÆÆ!
Mamma mjaua Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 jeg har kranglet om at jeg ikke vil ha med bf på fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå