Spanskeflua Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Kan man ha bihulebetennelse uten feber, og uten kjempesmerter? Jeg har hanglet i 14 dager, og blir ikke nevneverdig bedre. Er potte tett i det ene neseboret, og åpnere i det andre. Går med konstant dunking i hodet (framme i panna). Nyser og hoster, og det renner gult ut av det tette neseboret og mere blankt ut av det åpne. Kan dette kanskje være en lettere form for bihulebetennelse?
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg har vært et bihule-fantom opp gjennom min barndom. Hadde veldig ofte feber når det stod på som verst. Det du beskriver minner veldig om de symptomene jeg hadde i forkant av et det brøt ut. Ble "faresignalene" jeg kjente igjen, så etter hvert visste jeg at nå kommer jeg til å bli syk... Kanskje du skal ta deg en tur til legen, just in case? Evt kan du spørre om henvisning til øre-nese-halsspesialist. De er jo bare konge-eksperter på sånt!
Spanskeflua Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Tror nesten jeg må ta meg en tur til legen ja. Kan ikke gå på dette viset så veldig mye lenger! Tviler på at jeg blir sendt til spesialist, siden dette er første gang jeg opplever dette. Spesielt ille er det at ikke jeg tør å gå på jobb, litt ekkelt å hoste og snørre over beoerne på sykehjemmet der jeg jobber. Har heldigvis hatt ferie i forrige uke, og denne uken har jeg 3 dager adm jobb isteden for i pleien. Takker for svar=)
Tomine is my star Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Ja,det du beskriver er gode tegn på bihule betennelse. Hvis jeg var deg ville jeg bedt om å få sjekket det i forhold til bihulebetennelse..går du lenge nåkk med det kan det utvikle seg til kronisk bihulebetennelse. Det er ikke noe å trakte etter...kan jeg love deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå