Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 ligger ved siden av en sliten og lykkelig liten rosa. Som akkurat har lagt seg for hun har vært på lekebesøk hos kusinene sine, de minste:-) Og nå ligger hun her ved siden av meg i sengen og stryker meg på armen........trøtt og blid......og så kommer det; Ejske dæj mamman miiin........!!!!!!!!! Er det ikke bare til å dåne av da............ikke rart vi elsker disse ungene og!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2008 ........og ja......jeg skal snart ha mensen;-DDD Men nydelig er det okke som!!
Karomamma Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg skal ikke ha uka på en stund, men SUKK likevel De er gode! Jeg var og kjøpte "lille rosa-skaut" i går. Tre stykker! Så gjenstår det bare å se om vi får dem på...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 Fniiiis..............jeg blir jammen meg mer og mer sentimental for hver måned som går jeg......kanskje månen står litt på hodet for tiden! Og små rosa-skaut ja, det er kult! Hils henne fra meg og si at jeg synes det er sjempeschtiilig!!!! Og noe som alle små prinsesser må ha:-))
♥Snulder Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Deilige småtasser! Min lille frøken er på BARE PAPPA stadiet ennå... blir sprø jeg... "Mamma er glad i snuppetutta si" sier jeg.... "Nei takk, bare pappa!!!!" svarer min sjarmerende datter.... blæhhh Og så smører hun det skikkelig inn og slenger på ..."og ga` i gutta, og beffa og mommo, og kattepusa og oddemooj! IKKE MAMMA!!!" ....tusen takk for at jeg har bært og født deg lissom....;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå