Gå til innhold

Åh..........sukk........mitt hjerte brister.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger ved siden av en sliten og lykkelig liten rosa. Som akkurat har lagt seg for hun har vært på lekebesøk hos kusinene sine, de minste:-)

Og nå ligger hun her ved siden av meg i sengen og stryker meg på armen........trøtt og blid......og så kommer det; Ejske dæj mamman miiin........!!!!!!!!!

Er det ikke bare til å dåne av da............ikke rart vi elsker disse ungene og!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

........og ja......jeg skal snart ha mensen;-DDD

Men nydelig er det okke som!!

Skrevet

Jeg skal ikke ha uka på en stund, men SUKK likevel :)

De er gode!

Jeg var og kjøpte "lille rosa-skaut" i går. Tre stykker! Så gjenstår det bare å se om vi får dem på...

Skrevet

Fniiiis..............jeg blir jammen meg mer og mer sentimental for hver måned som går jeg......kanskje månen står litt på hodet for tiden!

Og små rosa-skaut ja, det er kult! Hils henne fra meg og si at jeg synes det er sjempeschtiilig!!!! Og noe som alle små prinsesser må ha:-))

Skrevet

Deilige småtasser! Min lille frøken er på BARE PAPPA stadiet ennå... blir sprø jeg... "Mamma er glad i snuppetutta si" sier jeg.... "Nei takk, bare pappa!!!!" svarer min sjarmerende datter.... blæhhh

Og så smører hun det skikkelig inn og slenger på ..."og ga` i gutta, og beffa og mommo, og kattepusa og oddemooj! IKKE MAMMA!!!"

....tusen takk for at jeg har bært og født deg lissom....;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...