Gå til innhold

Naken sammen med barn ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på dette etter den tråden med de som hadde sex på samme rom som sovende barn....

Hvor mye er dere nakne sammen med barn av forskjellig alder?

Ennå er snuppa mi bare baby, og skjønner nok ingentig, men vil jo at hun skal få et normalt forhold til kropp og nakenhet når hun blir større, uten at vi er nudister av den grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er naken sammen med ungene når det passer sån. Jeg skjuler meg aldri for dem. Sån har jeg også vokst opp. Foreldrene mine har alltid passet på å være "anstendige" hvis det var andre til stede, men ikke ovenfor fammilien. Jeg kan fortsatt gå naken eller se mine foreldre naken om vi skal i badstua sammen, holder på å skifte eller noe sånt.

Skrevet

Jenta mi er 3 år å hun ser meg naken hvis jeg f.eks skal skifte klær eller dusjer. Pleier ikke å sprade rundt naken akkurat. Men skjuler meg ikke for henne hvis jeg f.eks skal skifte.

Siden jeg har en datter så tviler jeg på at jeg kommer til å være redd for at hun skal se meg naken, men hun skal jo få slippe det når hun blir eldre hvis hun syns det er unødvendig. Jeg f.eks kunne ikke tenkt meg å se min mor naken nå. Om jeg hadde gjort det så hadde jeg ikke lagd noe sak ut av det, men når jeg er på besøk der så er det ikke akkurat som om hun kler av seg naken i samme rom som meg. Jeg gjør heller ikke det for noen andre i familien min.

Skrevet

HI her,

Hva med mannen deres eller dere som har gutter?

Skrevet

Her går hele familien både små og store nakne når det er naturlig, om hverandre på badet, til og fra badet, i badstua osv og ingen bryr seg.

Skrevet

Vi er fremdeles nakne når jenta på 8 år er tilstede. Hvis hun for eksempel kommer inn på badet etter at vi har dusjet. Vil at hun skal få en grei holdning til kropp og nakenhet.

Skrevet

Foreløpig så dusjer vi sammen ogsånn, men om jeg er "naken" ellers så har jeg på meg truse liksom. Har ikke noe problemer med naken overkropp, men syntes det er ok å iallefall ha på trusa om man tusler rundt :-)

Skrevet

Jeg er naken foran mine barn ofte. Sover naken, så de ser meg stort sett hver morgen. ;)

Gubben er litt mer sjenert, da datteren vår for lenge siden har oppdaget forskjellen mellom gutter og jenter... ;)

Har en stedatter på 10, hun har aldri sett meg naken. Syns det blir litt drøyt når hun er så stor, og heller ikke vokst opp meg meg i sin "spede" barndom.

Skrevet

Jeg har bare en liten baby ennå, men kan knapt huske å ha sett min mor naken og har aldri sett stefaren min naken( takk gud for det) og føler at jeg fikk et alt for anstrengt forhold til nakenhet av den grunn... Har ikke lyst at minsten skal ha det sånn... Sambo er aken til alle tider, så han fortsetter nok med det...;-)

Skrevet

Har en gutt på 4. Sover toppløs så han ser meg i g-streng hele tiden. Helt naken kun når vi dusjer sammen en gang i blant. Men gjemmer meg ikke. Pappaen dusjer også naken med han, men litt tilbakeholden da han ofte snakker om utstyret hans pga at det er større enn han sitt... hehe...

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt over, men jeg bryr meg ikke om at barna ser meg naken. Jeg dusjer ofte sammen med begge 2, de er 2,5 og 1,5. Frøkna har oppdaget at jeg er litt hårete og at minsten har annerledes tiss, ellers blir det ikke registrert så mye om vi går nakne.

Skrevet

Hehe, jeg tenkte faktisk på dette i dag, da jeg dusjet med sønnen min (snart 5 år), at det kanskje var på tide å la han dusje for seg selv eller evt. med pappa'n sin.

Han har blitt litt overdrevent interessert i anatomi i det siste og jeg -selvom jeg også har et veldig naturlig forhold til nakenhet- tenker vel at det kanskje er på tide å slutte med dusjingen sammen når han helst vil se INNE i musa mi ;-).

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å være for mye naken med barnet mitt. Man kan godt lære å være stolt av kroppen sin selv om man ikke har sett mor og far nakne gjennom oppveksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...