Gå til innhold

det programet på FEM nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkar små barn, får så vondt av de....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat til å skrive det samme...

WTF!! Er det mulig? Kjenner at jeg blir skikkelig irritert på hu dama med pistrete svart hår som har en liten gutt, er gravid igjen og bare sitter der og røyker.... ÅÅÅhhhhh!!

Jeg får virkelig vondt av alle triste skjebner som finnes rundtomkring...

Skrevet

Foreløpig irriterer jeg meg like mye over de som kommenterer også. Noe er selvfølgelig ikke bra, men de kommenterer normale ting som det skulle vært dødelig. Babyer SKAL sove fra 19-07..veel.. det er vel fritt valg?

Skrevet

Jeg får vondt i hjerterota!!!

Skrevet

Jeg fikk spørsmål om å bli med i den første sesongen av Unge Mødre her hjemme i Norge, men en kollega av mamma hadde sett den engelske versjonen å rådet meg til å IKKE bli med - og for å si det sånn, det forstår jeg veldig godt nå.

Skrevet

det er fritt valg, men tenker at disse unge mødrene gjerne trenger litt rutiner i dagen sin.

grunnen til ho ikke var lagt var at mora ikke hadde giddet å reise seg...

Skrevet

"She's being a bitch", sa'a om sin 15 mnd gamle datter................ Eeeeh??! Ok..

Skrevet

Vel, det hender vel at du synes stolen er så behagelig at du kanskje drøyer 5 minutter med legginga også? Sier ikke at disse mødrene gjør alt rett, for det e tydelig at de trenger en del veiledning. Men det virker som om det er om å gjøre å kommentere alt, også det jeg anser som innenfor normalen.

Skrevet

jada jeg drøyer fem min, mer enn det og men ikke tre timer.

stolen står jo der når mini er lagt og...

Skrevet

UFF!!! dette er jo HELT FORFERDELIG!!!

TRAGISKE tennåringer..

Skrevet

noen som vet når sesong to her i norge begynner??

Skrevet

Hun drøya da ikke tre timer. De brukte å legge kl 21 og denne dagen ble det 2130 noe som er helt normalt tatt i betraktning at de var på ett nytt sted osv. Så det med legginga synes jeg det ble for dumt å lage så mye fuzz rundt. Men ellers er det tydelig at en del av de trenger hjelp. Noen virket jo veldig glade for hjelpen de fikk også.

Tror disse programmen er vinklet for at alt skal virke så mye verre enn det egentlig er.

Skrevet

Hele situasjonen er tragisk, de er jo ikke i nærheten av å være klar for barn.

Men tror situasjonen e anderledes der borte enn her i norge. Har ikke vi et bedre støtteapperat som fanger opp ? (håper det)

Skrevet

har ikke sett noen episoder, noen som vet hvordan jeg går fra for å få betalt så jeg kan se de på nett? Kommer inn på siden, men finner ikke betalingsinfoen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...