Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Satt og så på unge mødre dk. Der var det et par der fyren jobbet mye, hadde akkurat blitt fast ansatt i heltid. Han ville jobbe mye overtid for og få fri senere, og sikkert penger og. Egentlit en ganske smart og voksen fyr etter hva jeg har sett. Mens denne jenta var lei av og gå hjemme alene hele dagen, og syns at det måtte bli en slutt på. Hallo liksom. Er ikke dette normalt?! Er vel normalt og bra at mannen jobber mens mor er i perm?! Til og med moren hennes ville at han skulle være mer hjemme.. Jeg ble sjokkert. Og skjønner nå hvorfor det er mange alenemødre der ute vis alle jenter er slik. Jeg tror mange av oss har for høye forventninger til gutta. de er jo enkel sjeler, ikke sånn som oss. Er det virkelig dumt av mannen og ville jobbe? Og jobbe litt ekstra? Jeg er i perm, og jeg er hjemme, men jeg unner han og jobbe. Han slipper til og med og rydde\vaske såå mye som før. (siden jeg er hjememværende) hvordan er det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Kanskje hun jenta aldri hadde jobbet før? Enhver vet vel at man må ut å jobbe for å kunne ha et sted å bo. Å når hun skal gå hjemme, så er det jo naturlig at mannen må jobbe.Kan skjønne det er kjipt at mannen er mye borte(har selv opplevd det) men da har jeg holdt munn, fordi han faktisk har dratt inn en del penger som har hjulpet oss. Det er jo ikke for evig og alltid heller. Jeg satt vel hjemme alene i et år hvor mannen jobbet hele dagen+ 4-5 kvelder i uken. Men jeg holdt kjeft å nøt heller av dette senere, at vi da hadde litt god råd.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 jeg var også dritt lei av at eksen min(ja eksen) jobba overtid hele tiden.. og det var for å tjene penger til seg selv og hobbyen hans slik at han kunne være mer borte... jeg vet ikke jeg... men det å tenkte på seg selv først? synes ikke jeg er riktig når man har et barn..
Dunder Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Mannen min vil ikke jobbe mer enn nødvendig, for han vil ha tid med barnet sitt. Spørs hvor flott du ville ment det var med en småbarnsmor som jobbet døgnet rundt... Jeg har permisjon for å være sammen med barnet mitt, ikke for å være hushjelp, så vi deler fremdles på husarbeidet. Nå skal han være hjemme noen måneder, og jeg forventer ikke middag på bordet når jeg kommer hjem fra jobb, jeg forventer at han finner på noe sammen med datteren vår.
Dunder Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Må bare påpeke at du sier at du "unner" han å jobbe.. Da høres det jo ikke ut som om han jobber som et offer for dere, men at han jobber fordi han liker å jobbe. Det er forøvrig fryktelig stygt å kalle menn for enkle sjeler. Jeg har møtt like mange enkle kvinner som menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå