Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Altså ikke basseng og sånt, men når du er på standa eller bader i sjøen.
Smiiil :o) Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Forskjellig du vil ha greie på. Heh he he Men ja. )
cherry coke Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Om det er akutt og langt unna toalett, så ja, det har hendt=)
Tommage♀♂ Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Er ikke toalett på noen av badestrendene her, og siden vi er der mange mange timer på soldagene så; ja.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 jau, men jeg svømmer langt unna folk før jeg tisser da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå