Heaven har født::) Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 er propell døgnet rundt. Nesten så jeg tror den aldri sover. Sparker,snur seg og dulter til i ett sett,hele tiden. Bare koselig da,vet hvertfall at det er liv der inne. Er 20+4
Kliko Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Åh, gleder meg til jeg begynner å kjenne liv inni magen jeg Er i uke 13 nå, så er nok ikke så veldig lenge til ( håper jeg)! Høres så koselig ut =D
Heaven har født::) Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Åh det er sååå herlig, bare gled deg:)
En liten mamma Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hihi, sånn er minien her også! Full fres hele tida! Utrolig koselig, og morsomt å se på magen som hopper hit og dit. Det er min kveldsunderholdning nå og noen måneder fremover! Jeg er forresten 20+5, så vi er jo like langt kommet!
Gjest Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 jeg er 19+0 idag å her er også knerten helt propell.. føles mer naturlig å snakke med den ellers så flate magen (som burde bli stor og rund nå) holder meg våken litt om natta, men det er bare kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå