Gå til innhold

Opp med en hånd dersom du har en dildo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min hånd er nede, men vurderer å kjøpe for nysjerrighetens skyld. Er det så bra..virkelig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dildo, men vibrator. Anbefales..:)

Skrevet

Jeg har.

Kjekt å ha, du kan få bruk for det en vakker dag... ;)

Skrevet

Hvordan skal du se at folk rekker opp hånda, da?

Skrevet

Hvor mange hender må man holde oppe om man har flere enn en? ;-)

Nei, seriøst. Vi (jeg sier vi siden vi har handlet dem sammen) har flere stykker, ulike typer, som vi bruker til å sprite opp sexlivet med. Jeg synes det er kjekkere å bruke dem sammen med mannen min, enn alene.

Skrevet

GRISER har ikke mannen deres en pikk???

Skrevet

Er noen som liker en i hvert høl, da blir det litt vanskelig, de fleste menn er utstyrt med bare en såvidt jeg vet... ;)

Skrevet

da vi giftet oss fikk jeg en knallrosa dildo med glitter i av mannen min og en lyserosa morgenkåpe hehe:)

Skrevet

JAAAA!!!! men han jobber borte 14 dager i slengen, og jeg er lat, så hvis ikke, hadde jeg blitt rimelig trøtt i hånden....

Skrevet

Jeg har mange hender oppe, her;)

2-3 dildoer, og vibrerende egg. Må kjøpe nytt egg nå, for det er utslitt;)

Vibrerende egg er det beste, bedre enn dildo, faktisk;) Anbefales. Det som kan brukes i dusjen er best, syns jeg:)

Skrevet

Signerer denne! Vibrerende egg er digg :D Og har mange vibratorer jeg, og samtlige har jeg fått av min mann.. ;)

Skrevet

Har et lite sortiment jeg også:)

Skrevet

Klarer oss helt fint uten.

Skrevet

har en hel haug... Men de støver bare ned... :-(

Skrevet

Har sånn der "rabbit" vibrator - NICE ;-) Men faktisk litt vel stor

Skrevet

Det må være festlig når barna deres finner lekene deres? Eller svigermor?

Skrevet

ja jeg hadde... men jeg rydda opp i alt skrammelet mitt i fjord...så nå er den resirkulert.....jeg fatter ikke at det er mulig å tilfredstilles av en dildo....

Skrevet

her er det nok flere ting i huset ja;) her er det en hel ryggsekk med bare dildoer;) hehe de er selvfølgelig inne låst. men trur ike det er noe prob når ungen er bare 2mnd;) hehe

Skrevet

Å joda, har både en og to tre! :)

Men bruker dem stort sett aldri alene, men jeg og mannen min bruker dem sammen fra tid til annen!

Skrevet

har en kombi.. dildo + vibrator

Brukes sjelden, siden mannen min stort sett er tilgjengelig, men er bra og ha hvis man blir alene hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...