Gå til innhold

Sp.mål til dere som har født (fra aug.klubben)


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har termin 20 aug (15 dager igjen) og er andregangs fødende. Kan ikke huske å ha så masse kynnere som nå. Seriøst, magen strammer seg i endinga!!

Har holdt på noen dager nå, men i dag er det ganske ofte. Ikke direkte vondt, men ubehagelig.

Noen som har født og som hadde det sånn? Var det da fødsel på gang eller hadde du det en god stund i forkant??

 

Håper noen kan svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ikke spesielt plaga av kynnere jeg da..

 

Og jeg skjønte at det var rier når det starta, selv om jeg hadde rier i mange timer som bare var 'plagsom' og ikke vond. De holdt på fra 7 på morran til 5-6 på ettermiddagen før det begynte å gjøre vondt. Men jeg skjønte at det hadde starta liksom!

(selv om jeg var drit nervøs for at det skulle dabbe av å gi seg da...)

 

Jeg vil vel tro at du skjønner det når det er rier ;-)

Men det er jo helt klart noe på gang siden du er plaga med mye kynnere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde masse kynnere og mensmurringer mot slutten av denne andre graviditeten, mye mer enn med min første. Men så ble det omtrent helt stille i 4-5 dager - kjente nesten ingenting, og det var frustrerende fordi jeg da hadde begynt å håpe at fødselen var nært forestående. Så - etter den stille perioden - DA begynte riene.

Det kan jo hende du snart føder, det er jo så vanskelig å si ettersom vi er så forskjellige. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde modningsrier i ei uke før ungen kom.

De holdt på hver kveld og natt, helt til den dagen de ikke ga seg på morgen. De bare fortsatte utover dagen, så ble de sterkere på kvelden, og da kom ungen.

Mine modningsrier kjentes ut som svake rier som aldri tok seg opp.

Så noe er nok på gang, men jeg trøstet meg alltid med at babyn kommer når den er klar, og at kroppen vet hva den gjør.

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg fødte mitt andre barn 19 juli, og hadde det mye på samme måte. Hverfall en hel uke før fødselen hadde jeg veldig masse sterke kynnere!

Det er nok veldig forskjell fra person til person da.. Er jo helt naturlig at livmoren skal trene seg opp, og de sies jo at flergangsfødende merker mer til kynnere. :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan informere om at det VAR fødsel på gang, for den 06.08.08 kl.06.49 kom jenta til verden.

Så nå er det vel overstått. Og 14 dager før termin.

Alt gikk over all forventning:-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...