Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 har lest en del om svigemor fra helvete innlegg... hva forventer man egentlig?? har vi for mye forventninger skriv en liste på ting du forventer... -forventer at hun ikke skal FORTELLE meg hva jeg skal gjøre med sønnen min -kanskje jeg noen ganger skulle ønske hun kunne spurt om å passe lillegutt og ikke jeg som må spørre først(hun pleier å si at det er bare å spørre, ikke alltid like gøy, hehe) - å har sikkert mer.. men få høre med dere... er vi like allle sammen her. forventer vi for mye? jeg vet jeg blir svigermor en gang.. kanskje jeg kan få noen gode tips også, hehe
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Da jeg traff henne første gang så forventa jeg absolutt ingen ting av henne annet enn å bli behandla med vanlig respekt. Mye har forandra seg i løpet av de siste åra. Nå forventer jeg å bli baksnakka, at hun ruller med øya når jeg sier noe, at hun gjentar ting som sårer meg om og om igjen, at hun spør om ikke hun er enda bedre om sønnen hennes skryter av meg, at hun bosser meg rundt i mitt eget hjem, at hun blander seg inn og sier vi ikke har råd til det om sønnen hennes og jeg diskuterer innkjøp av noe, osv. osv. . Skulle ønske det ikke var sånn, men jeg har visst blitt konkurenten hennes og ikke bare svigerdatra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå