♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Nå er jeg lissom over på "den trygge siden" ser dere snart der da jenter!!!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer:) Kommer neste torsdag eg Viss alt står bra til med min lille spire, får vite det i mårå
Elin snart mamma til 3 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 kommer løpende etter jeg også i morgen
Randis Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer så mye! Kommer forhåpentligvis etter om 6 uker.
Nuffe Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer:-) Jeg kommer etter på mandag. Hvis det jeg har hørt er riktig. Jeg begynner på uke 12 til mandag, og da er jeg visst ferdig med 1 trimester?
Smock Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Du begynner på 2.trimester når du er 12 fullgåtte uker, altså når du er 12+0 og dermed starter på din 13. uke som gravid Jeg er 10 fullgåtte i dag... 2 uker igjen så følger jeg etter dere andre! Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå