Gå til innhold

Da rusler jeg over i 2. trimester :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lissom over på "den trygge siden" ser dere snart der da jenter!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:) Kommer neste torsdag eg :D

Viss alt står bra til med min lille spire, får vite det i mårå :)

Skrevet

kommer løpende etter jeg også i morgen :D

Skrevet

Gratulerer så mye! Kommer forhåpentligvis etter om 6 uker. :)

Skrevet

Gratulerer:-) Jeg kommer etter på mandag. Hvis det jeg har hørt er riktig. Jeg begynner på uke 12 til mandag, og da er jeg visst ferdig med 1 trimester?

Skrevet

Du begynner på 2.trimester når du er 12 fullgåtte uker, altså når du er 12+0 og dermed starter på din 13. uke som gravid :)

 

Jeg er 10 fullgåtte i dag... 2 uker igjen så følger jeg etter dere andre! Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...