Gå til innhold

har dere gode tips til og bli kvit bihulebetendelse???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg på også.

Skrevet

Har du fått antibiotika? Hos meg ble jeg ikke kvitt J''''skapen før jeg fikk dette, ellers er det jo å holde "systemet" åpent, med nesespray, dampe med peppermynteolje kan også hjelpe :-)

God bedring :-D

Skrevet

er akkurart ferdig med nesehornet :-)

Hvor ofte kan man bruke den? det ene neseboret blir ved med at være tett

Skrevet

Viktig å bruke riktig temperatur på vannet og ikke gå ut om det er kaldt ute før det har gått en halvtime. Kan brukes så ofte du vil=)

Skrevet

fenu-max fra helsekosten. gjorde at jeg ble kvitt det etter ca 1.5 mnd og antibiotika kur

Skrevet

Fikk antibiotika, brukte nesehorn og akupunktur. Ble i hvertfall frisk til sydenturen:)

Skrevet

Jeg får bi-hule betennelse flere ganger i året, noen ganger må jeg ha antibiotika, men ofte hjelper det med FENNUMAX, som en homeopat anbefalte meg. Bare ta dobbelt dose av det som står på, ikke farlig. Dette hjelper !

Skrevet

Har også dette ofte jeg bruker Urtepensil som jeg kjøper på helsekost kan ta mer enn det som står på pakken de første gangene. Ufarlig og kjempeeffektiv. Har du det flere ganger i året ville jeg gått til legen og sjekka om det kan være polypper. Det har jeg som vokser foran bihulen. Føles som bihulebetennelse men uten feber.

Skrevet

noe som og er viktig er å unngå å snyte seg for hardt. dette skaper trykk i bihulene.

bare tørk det som evt skulle komme ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...