Gå til innhold

Neste time hos jordmor..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det under 2 mnd til termin og fikk beskjed om at vi da skulle snakke om fødsel og det var satt av en hel klokketime til det.

Tenkte nettopp over at det faktisk er FØDSEL vi skal snakke om og at kanskje sambo bør være med?

 

Har dere hatt barnefar med på denne samtalen? Har vært på de andre hos jordmor alene, amming og sånt er vel ikke så intressant for sambo:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann var ikke med på disse samtalene, men vi gikk på svangerskapskurs sammen... Der var det jo mye snakk om fødsel ol. Men jeg tror nok de klarer seg finfint uten den informasjonen og jeg da. De kan jo eventuelt lese litt om forløpet ol.

Skrevet

jeg hadde med min forrige gang. men det var fordi jeg ba om det, fordi han var veldig uvitende og usikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...