olebrum78 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Frisørtime i morgen og klarer ikke helt bestemme meg. har langt litt oppklippa nå.. Frisøren mener jeg kan ha de fleste frisyrer.... Ikke så tykt hår. Blir fort flatt!
cherry coke Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Ville ha gått for bob! Jeg har kjempelyst på det , men har så ekstremt tykt hår at jeg ikke ville ha kledd det.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Synes også du bør gå for bob.
Kondis som en murstein Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg har fått meg bob ) Har i utgangspunktet tykt hår og frisøren poengterte det mange ganger... Men nå er det tynnet ut til de grader og det ble faktisk ganske så fint ;o)
*TINCO* Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 dersom du får en fin bob så ser jo det veldig fint ut, blir mer stellt påen måte
hellohello:-o Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Skrå bob da, ikke rett over. Innmari fint med en skrå bob som er hel foran og oppklipt bak. Ala Beckham
Gjest Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Jeg har bob, men angrer nå.. Det ble veldig fint, men jeg er egentlig veldig tilhenger av langt hår. (...Jeg angrer forresten alltid etter jeg har klipt meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå