2010 baby =)? Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Sitter nå med sultfølelse og holder på å bli helt tullete! Skjedde først ved middagstider i fire tiden, 20 minutter etter middag ble jeg veldig sulten. Så spiste jeg litt seinere sånn i seks-syv tiden 1 bolle, 1 brødskive og frokostblanding og nå spiste jeg en porsjon grøt og er enda sulten...Er det noe magesyre problemer jeg har fått ? BLIR SPRØ!
flypapir Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Har ingen råd, men vil bare si at sånn har jeg deg og! Føler meg helt hol, samtidig som jeg jo ikke kan gå og spise hele tiden! Utrolig frustrerende!
2010 baby =)? Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Nei er jo det som er helt utrolig irriterende. Kjenner at magen er stappa men kan jo ikke spise mer fordi da kaster jeg opp altså! Hadde dette for mange år siden og da var det et reflux problem (altså magesyreproblem) men hadde jo trodd jeg ble kvitt det da..Marte med bolle i ovnen - har du snakket med lege?
flypapir Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Nei, har ikke snakket med lege om det, men skal faktisk til legen i morgen så tenkte å høre da.. Kan si i fra dersom hun sier noe fornuftig. Har faktisk kjent at jeg har fått halsbrann i det siste også, så det kan være magesyreproblemer slik du sier.
2010 baby =)? Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Ja for all del si fra =) nå har jo bare jeg hatt det i en dag, men husker det hjalp å kutte ut syrebaserte greier og krydder. Ikke appelsinjus, brunost, og sterke sauser å sånt. Og kaffe og te er bannlyst. Men det rare er at jeg spiser eller drikker ikke syrebasert så skjønner ikke hva det er for noe. Satser på at det er forbigående =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå