Gå til innhold

Blir helt deppa av å se etter leilhet!!Ang Bostøtte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sinnsyke priser...leter etter en i stavanger.Skulle bare vist hvor mye man kan få i bostøtte!!!Jeg betaler 6500kr i mnd her vi bor nå og mottar nesten 3000 kr i bostøtte.Men jeg aner jo ikke hvor grensene for bostøtten går!Kan jo ikke bare ta en leil på 13000kr uten å vite om jeg klarer det!

Syke priser!!En liten kjellerleilighet på hundvåg med 1 soverom 7000kr.

Off jeg blir så ensom og trist av alt dette....Aner ikke hva jeg skal gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare si at jeg føler med deg..jeg har og kikka på leiligheter i Stavanger,skulle egentlig flytte-og prisene er syyke..Og det er så mange på visning og,at det er jammen ikke lett å få tak i noe.Og har man barn kan man liksom ikke flytte inn i et bofelleskap heller:S

Ønsker deg hvertfall lykke til,håper det ordner seg for deg:D

Skrevet

Takk:=) off sidde her å sutre for meg sjøl hehe:=) Off bler heilt dårlige eg...har flytta så mye føle eg..Hate det!!

Skrevet

skjønne det ja,var heldig å fikk studentbolig jeg da:DBle bare ikke i Stavanger som jeg håpa på:(Flytting er stress ja,er midt oppi det selv-det er da en finner ut hvor mye man egentlig har!!

Skrevet

Off det er kjipt :(

Jeg betaler 13 000 å får 3500 i bostøtte. Aner ikke om det er maksgrensen. Hadde ikke gjort meg noe å fått mer, men men tar det jeg får :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...