Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Sinnsyke priser...leter etter en i stavanger.Skulle bare vist hvor mye man kan få i bostøtte!!!Jeg betaler 6500kr i mnd her vi bor nå og mottar nesten 3000 kr i bostøtte.Men jeg aner jo ikke hvor grensene for bostøtten går!Kan jo ikke bare ta en leil på 13000kr uten å vite om jeg klarer det! Syke priser!!En liten kjellerleilighet på hundvåg med 1 soverom 7000kr. Off jeg blir så ensom og trist av alt dette....Aner ikke hva jeg skal gjøre!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 må bare si at jeg føler med deg..jeg har og kikka på leiligheter i Stavanger,skulle egentlig flytte-og prisene er syyke..Og det er så mange på visning og,at det er jammen ikke lett å få tak i noe.Og har man barn kan man liksom ikke flytte inn i et bofelleskap heller:S Ønsker deg hvertfall lykke til,håper det ordner seg for deg:D
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Takk:=) off sidde her å sutre for meg sjøl hehe:=) Off bler heilt dårlige eg...har flytta så mye føle eg..Hate det!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 skjønne det ja,var heldig å fikk studentbolig jeg da:DBle bare ikke i Stavanger som jeg håpa på:(Flytting er stress ja,er midt oppi det selv-det er da en finner ut hvor mye man egentlig har!!
winneboo Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Off det er kjipt Jeg betaler 13 000 å får 3500 i bostøtte. Aner ikke om det er maksgrensen. Hadde ikke gjort meg noe å fått mer, men men tar det jeg får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå